miercuri, 17 august 2011

In amintirea lui Adrian Ciupei

In urma cu cateva zile am aflat cu stupoare ca domnul Ciupei Adrian nu se mai afla printre noi.
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!
Condoleante familiei !
Pentru admiratorii domnului Ciupei am gasit pe internet un filmulet in care il pot vedea si auzi in timpul unei escalade pentru recoltarea unor bucati de cuart.


In cele cateva luni in care am incercat sa incropesc o mica colectie de minerale si flori de mina am salvat pozele celor mai frumoase exemplare de pe site-ul www.okazii.ro . In amintirea domnului Ciupei Adrian as dori sa postez o “colectie” cu cele mai frumoase flori de mina ce au trecut prin mana dumnealui. Sunt fotografiile originale facute de domnul Ciupei si postate de dansul pe site-ul mai sus mentionat si pe profilul personal de facebook.  As dori sa stiu daca este cineva impotriva avand in vedere ca multe din aceste flori de mina au ajuns in multe colectii.

5 comentarii:

  1. Adi a fost un om extraordinar...Dumneau sa-l ierte!Unele dintre piesele scose de el sunt in colectia mea.Din partea mea poti sa pui fara probleme ce poza vrei...nu cred ca se supara nimeni.Daca vrei iti pot trimite si eu cateva poze cu Adi ci piesele lui...

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze pt. greselile de scriere...se datoreaza tastaturii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu as vrea sa pun pe minerals.ro "Colectia Virtuala Ciupei Adrian" in care sa includ cateva fotografii cu dumnealui (luate din cateva filme de pe youtube) si fotografiile originale ale celor mai frumoase flori de mina puse de domnul Ciupei pe site-ul okazii.ro si de pe profilul de facebook. Eu am luat legatura cu Andrei (minerals.ro) si este de acord. Eventual imi puteti trimite mie sau puteti lua legatura cu el

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru initiativa, daca doresti zilele urmatoare o sa-ti trimit si eu poze cu flori de mina primite de la Adi, dar care nu au fost puse pe okazii.ro sau facebook. Te rog da-mi o adresa de e-mail pe care sa trimit pozele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos Adina. Adresa mea de mail este : iuly_rbd94@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere