miercuri, 24 august 2011

In memoria lui Adrian Ciupei

Anul trecut am inceput sa cumpar revista Comorile Pamantului, in ianuarie anul acesta am ajuns din intamplare pe www.okazii.ro unde "l-am cunoscut" pe domnul Ciupei Adrian. Mentionez ca am tinut legatura doar prin mail si prin mineralele pe care le-am cumparat de la dansul, nu l-am cunoscut personal. Daca nu l-as fi cunoscut, poate nu as fi devenit colectionar de minerale.
In memoria dansului am facut un filmulet pe care l-am postat pe youtube, va invit sa-l  vizionati. Enjoy !


2 comentarii:

  1. Cuvintele sunt de prisos!
    Un adevarat artist in a scoate la lumina frumuseti nebanuite din adancuri.


    Iuliana, recunostinta pentru frumoasele piese achizitionate de la dansul iti fac cinste. Felicitari pentru tot!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imai pare nespus de rau Adrian! Nu stim niciodata cand ne vedem pentru ultima oara!...claudia

    RăspundețiȘtergere